Greu se mai castiga azi o paine!


Deunazi, ma plictiseam de moarte prin casa, cu ochii pe geam, la ploaia cu bulbuci care nu mai contenea. Eram la a treia cafea si la a… tigara, dar cine le mai numara? La un moment dat, suna telefonul. Un numar de RDS, necunoscut. Or fi prietenii mei de la Teleshopping, m-am gandit, desi cred ca dupa ultima discutie “amicala” pe care am avut-o cu ei m-au trecut cu asterisc rosu pe lista haterilor. Surpriza insa! M-a abordat o voce masculina care s-a prezentat regulamentar, dupa care mi-a bolborosit si firma pentru care facea sondajul. Evident ca n-am inteles numele (dar oare intelege cineva vreodata?), insa ultimul cuvant auzit a fost Jolidon. Zic: “Hopa! O sa fie interesant. Un barbat care face un sondaj pentru un brand de lenjerie…” Trebuie sa recunosc ca primul lucru care mi-a trecut prin cap dupa ce am auzit despre ce era vorba a fost ca e o gluma sau ca am dat peste un obsedat cu credit nelimitat, pentru ca discutia noastra a durat cel putin un sfert de ora. Omul s-a informat insa, cu mult profesionalism, ce marci prefer. Aici am scapat usor. Dupa aia, discutia s-a indreptat spre un teren periculos: forma chilotilor. De ce boxeri si nu tanga, de ce bikini si nu… budigai. Probabil ca, in acelasi timp, o colega de-a lui intreba vreun pensionar ce parere are despre chilotii tanga. Dupa ce s-a edificat de ce nu sunt adepta trendului snur in cur, am trecut la materiale si a urmat un alt chestionar: bumbac sau dantela? Satin sau poliester? Sau si una, si alta? Apoi au urmat culorile… Fara numar! La cate intrebari mi-a pus, nu m-as fi mirat sa ma intrebe si de tipul latex sado-maso, dar a fost mai rau, fiindca am ajuns la capitolul OB, protej-slip, tampoane (aveau legatura cu chilotii, deh!). Omul mi-a tinut cu toata seriozitatea o lectie despre cat de nocive sunt OB-urile. As fi vrut sa-l intrerup, dar rar mi s-a intamplat sa dau peste cineva cu o misiune atat de ingrata, asa ca l-am aprobat cu multa convingere. Mi-am inchipuit-o iar pe colega lui intrebandu-l pe pensionar despre cochiliile pentru protectie genitala, despre chilotii cu turmalina sau cei pentru incontinenta… Iar cand credeam ca s-a incheiat, a venit intrebarea de 100 de puncte: “Ce culoare are lenjeria dumneavoastra intima astazi?” Omul mi-a vorbit cu dumneavoastra, nu puteam sa-l reped, asadar i-am raspuns afabila: “Nu stiu, stati sa ma uit!”. Dupa aceea mi-a multumit si ne-am urat reciproc o zi buna. Cum va spuneam, greu se mai castiga o paine in ziua de azi, asa ca tanarului respectiv ii acord, cu toata convingerea, premiul Chilotul de aur, magna cum laude. Dat fiind ca sunt, probabil, singura persoana din tara (si cred ca si de pe planeta) care a avut rabdarea sa raspunda la asa ceva, certamente piata de profil se va baza, pentru sezonul urmator, pe preferintele mele. Sa ma sunati si sa-mi multumiti! Daca nu, data viitoare sa raspundeti la sondaje, daca nu vreti sa va pierdeti chilotii. :))

10 comentarii

  1. Pe vremea mea, maica, era mai simplu! „Chestionaristul” asta al tau ar fi intrebat doar atat: „Purtati chiloti?”
    P.S. Mai stii chilotii aia ceausisti, tetra, pe care nu-i gaseam nici cu militia? Si pe care, dupa bancul vremurilor, doar femeile care prezentau adeverinta ca muncesc pe schela, ar fi putut sa ii aiba? Nu cred, esti prea tanara!

    Apreciat de 1 persoană

    • Asta cu gogsarii e maxima! :))))))))
      Ma crezi ca mi-a fost mila de el? Dupa voce, era un tanar in jur in 30 de ani si sunt convinsa ca isi blestema oricum zilele facand asta… Totusi, nu vorbea ca un automat (ii stii pe aia cu tir de mitraliera) si am apreciat asta. Pot sa bag mana in foc ca avea studii superioare, doar un job decent ii lipsea…

      Apreciază

Lasă un răspuns

