Lifting


Stiti momentele alea cand, dintr-un motiv sau altul, esti obligat sa te speli, sa te aranjezi, sa-ti calci hainele in 30 de minute si sa o zbughesti din casa, fiindca nu e frumos sa-i faci pe altii sa te astepte? Ei bine, eu ieri am trait un astfel de moment… Am aflat ca trebuie sa fiu intr-un loc intr-o ora si, dupa calculele mele, as fi avut destul timp… daca nu mi-ar fi sunat mobilul. Tocmai ce iesisem de la dus si apucasem doar sa ma cremuiesc si sa ma dau cu spuma de par, cand… un tarait insistent. Asa, pe jumatate imbracata si cu apa siroindu-mi pe mine, m-am grabit sa raspund. Evident, era ceva important si n-am putut scurta conversatia. Intre timp, ma mai stergeam din cand in cand de apa care-mi curgea de pe cap direct pe telefon. Dupa un sfert de ora, cand in sfarsit s-a incheiat discutia, am constatat ca nu mai am timp de nimic altceva. Am fugit din casa nefardata si cu parul mai valvoi ca de obicei, dar am ajuns la timp. Culmea, odata ajunsa la destinatie, am primit o multime de complimente. “Mai, da’ ce bine arati! Ai asa o fata luminoasa si parca mai intinsa. Sa nu spui ca ti-ai facut ceva!” Am incercat sa zambesc, dar n-am reusit. Fata mea era… beton. Si-atunci mi-a picat fisa. “Ba da! Mi-am facut ceva, chiar azi dimineata.” “Baaaai, nu te cred! Ce chestie e aia care actioneaza asa repede?” “Se numeste Volume Mousse cu efect de lifting. Extra strong hold” Doamne, bine ca, atunci cand mi-am cumparat-o, n-am gasit varianta pentru par ondulat!

2 comentarii

Lasă un răspuns

