Râde ciob…


Naiba ştie cine mi-a scos-o în cale pe femeia asta! Mergea în faţa mea şi n-am fost în stare s-o depăşesc tot drumul, pentru că eram ocupată cu hlizitul. Am râs de ea, băi da’ ce-am mai râs, ca o insensibilă, fără să simt nici cea mai mică remuşcare. Tanti purta o fustă până la genunchi şi era în sandale. Nu ştiu unde se ducea, dar am bănuit pe unde-şi petrecuse weekendul, fiindcă bronzul pe care-l afişa îmi arăta că recent purtase adidaşi şi şosete + bermude. Altfel, cei 20 de centimetri de bronz ai ei arătau perfect, numa’ că începeau şi se terminau din senin. În momentul ăla, nu mi-a trecut prin cap că niciun spectacol nu e gratuit pe lumea asta şi că va veni momentul să plătesc cumva. Nu m-am gândit însă că asta se va întâmpla chiar aşa de repede…
Sâmbătă, am ajuns pe meleagurile copilăriei mele, undeva în apropiere de Slănic Prahova. Toate bune şi frumoase, inclusiv ploaia care ne-a întâmpinat la sosire. Nimic n-ar fi putut să-mi strice dispoziţia… Mă rog, aproape nimic. A doua zi a fost însă perfectă, aşa că ne-am plimbat puţin prin comună şi, la sugestia mea neinspirată, am fost şi la gârlă. Am simţit eu la un moment dat că ardea soarele, până şi câinele mergea cam într-o parte, dar nu m-am îndurat să-mi scot prea repede picioarele din apă. Acum, pe bune, cine-ar fi făcut-o?
În fine, seara, când am ajuns acasă, mă simţeam uşor ciudat, de parcă-mi intrase pielea la apă, dar n-am dat importanţă. Când am ieşit însă de la duş şi m-am uitat în oglindă, mi-a venit rău… Prima chestie care mi-a trecut prin cap a fost: “OMG, I look like a fuckin’ racoon!”. Faţa mea era roooşie, mai puţin în zona ochilor, unde-mi rămăseseră două cercuri albe, dovadă că ochelarii de soare îşi făcuseră datoria. Mi-a fost frică să mă uit în jos, dar a trebuit să-mi iau inima-n dinţi. Gâtul şi decolteul arătau senzaţional – roşu-aprins, o nuanţă cum numai la spitalul de arşi întâlneşti. Evident, mă bronzasem cu mânecă scurtă. Şi cu ceas. Daaaa, şi cu bermude. În plus, până la toamnă, o să port probabil aceleaşi sandale Scholl.
Azi am fost la Mega, să târguiesc una-alta, îmbrăcată ca o nevastă de musulman şi nu am renunţat la ochelarii de soare nici printre rafturi. Nu ştiu cum arătam, dar pot să bănuiesc, de vreme ce am fost monitorizată în permanenţă, discret, ce-i drept, de omul de la pază.
Cum spuneam, pe lumea asta totul se plăteşte!

P.S. Nu e un moment potrivit să-mi amintească cineva de cremele cu SPF 50.

 

37 de comentarii

      • Daaaaaaaamn, Oana. Really? Racoon? 😂 Just a litlle piece of advice: when you want to get out, wait for the night time.😇 Nobody wouldn’t observe nothing wrong. Hahahahaha. Hei, accept criticile tale. 😂

        Apreciat de 1 persoană

      • Cătălin dragă, să știi că propoziția aia a fost pentru cei trei bloggeri americani sadea care, from tine to time, intră pe aici și-mi dau like la postări, deși nu înțeleg o iotă din ce scriu. Ce era să fac? M-am simțit obligată. 😃
        Altfel, de la o vreme, am început să ies mai mult noaptea. Am observat că par mai slabă. 😁

        Apreciază

  1. Deci, mi-e foarte clar! Bancurile se nasc din intamplari adevarate (cu exagerarile de rigoare). O tipa se duce la medicul dermatolog: „Domnule doctor, sunt foarte ingrijorata… mi-au aparut niste pete ciudate pe corp, sub forma de dungi… Doctorul o examineaza si, zambind, ii raspunde: „Doamna, cand mai faceti plaja, nu stati langa gard!”

    Apreciat de 2 persoane

  2. Dacă Doamne feri se mai întâmplă ceva de genul ăsta vreodată:
    duş cu spălare minuţioasă şi CLĂTIRE EXTRA ABUNDENTĂ. (apă călduţă spre rece)
    se ia o roşie (de la ţărani), se taie, se scot seminţele şi cu pulpa se masează zonele arse.

    În juma de oră temperatura pielii ajunge la normal şi culoarea nu va mai fi roşie

    Apreciază

    • Desi am depasit jumatatea de secol, stiam doar varianta cu iaurtul, o sa incerc si tomata, caci mi se intampla destul de des sa fiu prinsa de soare in diferite niveluri de maneci, decolteuri si mai ales sandale. Si cum sa nu rad Oana, cand recidivez in fiecare vara, iar povestea ta m-a facut sa nu ma simt singura in penibilul situatiei.

      Apreciat de 1 persoană

      • Pai tu ce crezi, Luminita, ca eu m-am invatat minte? Ce-i drept, cateodata lumea ma mai complimenteaza pentru bronzul meu „special”. De la distanta nu se vede ca, de fapt, mi s-au unit pistruii. 😀

        Apreciat de 1 persoană

  3. Poţi spune că ai fost la muncile cîmpului şi eşti bronzată ca tractoriştii.
    E de merit.Cîţi mai merg la muncile cîmpului?
    Cîţi mai ştiu cum arătau tractoriştii?
    Mineci, decolteu, bermude, ceas.
    Păcat că n-ai avut şi un clop ( pălărie de paie) să-ţi fie bronzată şi fruntea pe jumătate, adică o dungă de un cm pînă la rama ochelarilor.Dacă aveai şi un top, să fii bronzată şi pe jumate corp, ai fi putut să stai la mare plătită.Pe post de ” Atenţie, Pericol ! „

    Apreciat de 1 persoană

      • Nu merge.
        Trebuie pe înălţime, că de-acolo vin ciorile şi alte zburătoare dăunătoare.
        In plus, trebuie să ai nişte zdrenţe care să stea pe tine ca pe gard şi să faci mişcări dezordonate să poţi fi de speriat.
        Cum am spus, eu mă încadrez perfect şi nici nu trebuie să mimez, că oricum mă mişc parcă aş fi…
        Eventual să tropăi, să sperii şoarecii.
        Da, nu-i mai bine pe litoral?

        Apreciat de 1 persoană

  4. „Lan de porumb, angajez supervaizer😁😉”👍 am in gradina DOAR porumb si bufnițe in casele de langa mine, asa ca, ai plaja ziua si speriat noaptea😂 ce zici, te „bronzează” oferta???? Ofer cărțile lui Jules Vernes, cărți de copii+adolescenți la discreție și gătesc bine😁

    Apreciat de 1 persoană

  5. O sa ajung oricum ciob, deci hahahahaha :))) Oana, mie mi se intampla asta on a regular basis pentru ca ma bronzez foarte repede (mai putin nuanta de rosu). De aceea, periodic stau la uniformizare doar cu zonele nebronzate expuse la soare. Yep, am avut si sosete albe pe piele dupa o zi de alergat dintr-o parte in alta incaltata in tenisi :)))

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

