Sunt o sportivă înnăscută


Fiecare dimineață a mea începe cu sport, vă jur! De îndată ce mă dezmeticesc, îmi fac o stacană de cafea, îmi aprind țigară și deschid facebook-ul. Ca un produs perfect al societății postmoderne, sunt extrem de preocupată de tot ceea ce înseamnă “mens sana in corpore sano”. Ca atare, dau like la toate postările despre yoga, fitness, pilates, kangoo jumps, stretching, zumba… rumba și în general la tot ce are legătură cu sloganul de mai sus. La fel fac și în ceea ce privește nutriția, domeniu în care sunt deja (m-am autodeclarat) un adevărat guru. Chestia asta e însă cu dus și-ntors, pentru că, pe de o parte, mă face să par o tipă cool, dar, pe de altă parte, le-a creat celor din jur o imagine falsă despre mine. Inbox-ul meu de yahoo e plin zilnic cu invitații la evenimente de gen sau cu ultimele noutăți în materie de gantere, haltere, covorașe pentru yoga și suplimente nutritive pentru dezvoltarea masei musculare. Cu astea mă descurc, că le dau delete în grup, dar ce mă fac cu prietenii mei, ăia în carne și oase, care, văzându-mi interesul pentru sport, mă sună și-mi propun tot felul de activități, începând cu maratoane și terminând cu dansuri de societate? Cum să le spun eu că ultima dată (de fapt, și singura) când am făcut mișcare a fost acum vreo patru luni? E adevărat, atunci am ținut morțiș să postez o fotografie cu mine călare pe bicicletă, de parcă am presimțit că alta n-o să mai existe. Oameni buni, nici nu știu cum să vă spun… Nu am nicio treabă cu sportul, așa cum poate am lăsat impresia, sunt doar o nemernică de sedentară pe care a luat-o valul și acum nu prea mai poate să dea înapoi. Locuiesc la etajul doi, dar urc cu liftul, și fac asta inclusiv la metrou, bicicleta mea a devenit umeraș de haine, aparatul Vogatore l-am făcut cadou după ce m-am ales cu bășici în palme și în…, iar stepperul zace în balcon de când l-am luat. Simt că în mine sălășuiește o sportivă de mare angajament, dar clar ăla e un alter ego care n-o să iasă prea curând la suprafață, așa că vă rog să mă iertați dacă v-am dezamăgit! Acum vă las, am puțină treabă… Recent, m-am împrietenit cu unii de pe un site raw-vegan.

8 comentarii

Lasă un răspuns

