Alo?! Nu sunt io!


Ca orice om serios, pe care nu-l caută creditorii, cămătarii sau DNA-ul, în ultimii 20 de ani, de când mi-am făcut de lucru cu telefonia mobilă, am avut doar patru numere de telefon, două dintre ele exitând odată cu companiile la care-mi făcusem abonament. Ultimul număr, și singurul pe care-l mai am, l-am primit de la Orange și, în momentul ăla, n-am întrebat dacă e un număr “virgin”, pur și simplu m-am bucurat că “rimează” și e ușor de reținut. Că s-au mai bucurat de asta și alții înaintea mea aveam să aflu însă curând… La început, m-am amuzat, fiindcă am realizat repede că ultima posesoare a actualului meu număr de telefon era de undeva din zona Ardealului (molcomul grai ardelenesc e doar un mit, credeți-mă!). La fel și interlocutorii ei, deveniți ai mei. Ce să zic… Ne-am atașat repede unii de alții, pentru că mi-a fost imposibil să-i conving pe mulți dintre ei că nu vorbesc cu cine cred ei. Nu mai devreme de ieri, am purtat ultimul dialog:
– Aloooo! Doamna doctor X?
– N…
– Sunt eu, G.M.
– Bine, dar…
– Am sunat să mă programați pentru intervenție.
– Domnule, nu vă supărați, știți…
– Nu mă supăr, e bine oricând puteți dumneavoastră.
– Ştiți, eu nu sunt…
– Când sunteți disponibilă, să mă treceți acolo cu o castrare.
– Aoleu! Pe ce nume?
– Păi G.M., n-am mai fost de mult la dumneavoastră. Şi atunci tot castrare am făcut…
(ăsta o vrea să mă dea în judecată pentru malpraxis, că se pare că n-am reușit din prima!)
– Doamnă, ați închis? Haideți, vă rog mult, că am doi vieri și, dacă nu-i jugănesc acum, la iarnă, când îi tai, o să le pută carnea!

După ce mi-a venit inima la loc, am reușit să articulez, înainte să prindă omu’ iar viteză:
– Domnule dragă, nu sunt medic veterinar, încerc să vă spun asta de 5 minute. N-am castrat în viața mea pe nimeni și n-o să încep acum… Nu mai sunați la numărul ăsta, nu-i mai aparține doamnei doctor!
– Domniță, iertați-mă, vă rog! Acu’, dacă tot v-am deranjat, știți cumva la ce oră începe programul doamna doctor?

20 de comentarii

    • Daca te linisteste cu ceva, eu sunt domnul Radu… 😀 Doamna asta pe care o cauta acum e, asa cum am scris, medic veterinar. Noroc ca inca nu ma culcasem cand mi-a sunat telefonul. Ce crezi ca mi-a zis? Buna dimineata! Dupa care, probabil nerecunoscand vocea, m-a intrebat cine e acolo! :))))))))

      Apreciază

  1. Intamplare adevarata …..
    Lumi are nr la tel 0723…….44, iar de la o vreme incepusera sa sune tot felul de dubiosi, folosind nr de privat , dandu-i intalnire la una scurta,la una mica, etc. Suna Danu la un prieten, il dibuiesc pe unu care sunase cu privat, il iau tare, ala ca nu a sunat el, ca are nevasta, in fine, dupa o scurta munca de lamurire imi recunoaste ca se mai duce pe la curve si ca are nr de telefon dintr-un ziar din Ploiesti.
    Asa ca Danule, fuga la masina, fuga la Ploiesti, fuga la ziar si ce sa vezi : anuntul exista pe bune, numai ca nr de telefon al fetitei era legal – incepea cu 0733…..44, exact ca al Luminitei, cretinii erau de vina ca bagau degetul in tasta 2 si in tasta 3. Si uite asa a inceput o frumoasa traditie prin care am inceput sa raspundem noaptea tarziu la telefon, sa stabilim niste tarife exorbitante la prosti, sa se duca sa plateasca si hotelul inainte, sa cumpere flori si bomboane, sa purtam discutii amuzante dupa aceea cand le puneam melodia ” Imi pare bine ca ti-ai luat teapa „……
    P.S. _ Dupa vreo 2 luni a sunat curva ca ne da 1000 euro sa ne anulam nr de telefon, ca ea este veche, o stiu oamenii de fata serioasa si ca i-am provocat necazuri.
    P.S. 2 _ Si uite asa am pierdut noi 1000 euro ca nu ne-am miscat mai repede sa acceptam oferta curvei care a plecat in Spania , renuntand ea la nr de telefon dupa o altercatie avuta cu un client care a stat ca prostu in fata la MC Donalds cu flori, bomboane si o umbrela galbena ca sa fie recunoscut

    Apreciat de 1 persoană

    • 😀 Nina, sa stii ca nu mai aveam mult… Doamna respectiva e clar veterinar intr-o comuna, iar cei care o suna numai la telefon nu stau. N-am repezit-o nici pe tanti care m-a sunat azi-noapte la 2.30, era clar ca avea o urgenta. Doar ca in momentul in care m-a intrebat „cine-i acolo?” n-am mai rezistat, am izbucnit in ras…

      Apreciază

  2. Ești geniala și spumoasă! Reușești de fiecare dată să mă faci să râd cu lacrimi sincere,cum rădeam în copilărie can îl citeam pe Vlad Mușatescu și pe Shalom Aleichem
    !Mă bucur ca Existi,desi nu te cunosc personal,îți doresc multă sănătate și fie ca forțele răului să se rătăcească mereu în drumul către casă ta.

    Apreciat de 1 persoană

    • Iti multumesc mult, Monica! 🙂 Poate o sa ne cunoastem si personal, pentru ca am pus de o intalnire cu bloggerii si prietenii (vezi postarea „Anunt pe bune!”). Daca poti sa vii, te astept cu drag! 🙂

      Apreciază

Lasă un răspuns

