Ce tineri şi frumoşi eram…


Ieri m-am întâlnit, la coadă la Mega Image, cu un prieten din copilărie. Nu m-a recunoscut iniţial, dar până la urmă ce puteam să-i reproşez, din moment ce copilăria noastră s-a desfăşurat în secolul trecut? M-am bucurat totuşi că, odată ce i s-au activat sinapsele, şi-a amintit cum mă cheamă, chiar şi după 30 de ani. Ne-am scanat reciproc preţ de câteva secunde, după care am trecut la schimbul clasic de amabilităţi. Discuţia a intrat însă repede în impas, pentru că ultimele noastre amintiri comune erau legate de… poarca, hoţii şi vardiştii şi bicicletele Pegas. La final, s-a mai uitat o dată luuung la mine şi a concluzionat: “Doamne, Oana, ce-am mai îmbătrânit!”. În timp ce mă îndepărtam, m-am gândit: “Să ştii că ai îmbătrânit, Zamfire, că altfel m-ai fi recunoscut din prima!”.

5 comentarii

  1. „Ce tineri si frumosi eram – mai ales eu – si ce batrani si urati suntem – mai ales tu”… 🙂 Este o gluma haioasa intre noi, varstnicii… Oana, tu si prietenul tau, Zamfir, sunteti inca foarte tineri si frumosi… crede-ma!

    Apreciat de 1 persoană

  2. Da!,Oana, dar sper ca nu „cutremurator de crocante” ca in reclama la napolitanele Alfers, de care ne-am cutremurat cu totii pe aici. 😀
    Doamna Ana G., sunt incantata de cunostinta si de faptul ca amandoua apreciem umorul de calitate al gazdei noastre. 🙂

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

