Ziua de ieri în imagini


Ştiţi zilele alea pe care le aştepţi de o veşnicie şi cu cât eşti mai nerăbdător, cu atât mai greu se scurge timpul?! Ei bine, pentru mine a venit în sfârşit şi ziua aia… ieri. Atât de mult am aşteptat-o, încât mi s-a părut că a trecut nedrept de repede, dar cel puţin m-am încărcat energetic pentru o lungă perioadă de timp. Din păcate, momentul ales pentru întâlnire nu a fost cel mai potrivit, dar de unde era să ştiu eu, păcatele mele, că asta-i vremea nunţilor, a botezurilor, a trasului de tulburel în damigene şi că cei mai mulţi prieteni ai mei vor avea alt program? Cu toate astea, în cele din urmă am reuşit totuşi să ne strângem vreo câţiva bloggeri şi cititori. Am fost puţini, dar am făcut cât o mie, vă garantez, doar suntem cu toţii mânuitori de cuvinte şi legaţi sufleteşte de pasiunea pentru scris! Compania a fost perfectă, vremea a fost plăcută, buna dispoziţie a fost prezentă şi mâncarea a fost aproape comestibilă. Până şi mojito-ul meu parcă de data asta n-a mai arătat ca o mlaştină cu mătasea-broaştei. Aşadar, fiind întrunite toate condiţiile, ne-am pus pe povestit, pe mâncat şi pe băut, iar la plecare ne-am despărţit cu promisiunea revederii.

Aş vrea întâi să le mulţumesc prietenilor bloggeri care m-au onorat cu prezenţa:

Fabiola: https://dinviatacanpiata.ro, draga mea prietenă (dupa ce că e frumoasă, e şi talentată!) care pentru mine s-a trezit cu noaptea-n cap şi a venit tocmai de la Constanţa.

Trubadurul: https://trubadurprinavalon.wordpress.com/, pe care am avut în sfârşit privilegiul să-l cunosc (ehe, ce-ar mai fi dat damele buzna, Trubadurule, dacă ar fi ştiut că vii!).

Ioana: https://musicteacherlifestyle.wordpress.com/, o dulceaţă de fată, frumoasă şi talentată, care a plecat la timp… adică înainte de a ne apuca noi de cântat.

Mishuk: https://melancolisme.wordpress.com/, care a fost senzaţia zilei cu chitara lui. Mai trist a fost când l-am acompaniat noi…

Monica: http://vanatoruldeemotii.blogspot.ro/, prietena mea şi cea care m-a încurajat prima să-mi deschid blogul (deci dacă aveţi sugestii şi reclamaţii, ştiţi la cine să…); şi ultimul pe listă, dar mereu primul în preferinţele cititorilor:

Dragoş Vasilescu https://dragosvasilescu.wordpress.com/, care ne-a dat nişte sfaturi bine-venite şi care a venit cu o idee foarte mişto, nu spui ce… :))).

Vreau să le mulţumesc şi dragilor mei prieteni care au vrut să ne fie alături şi care mi-au făcut o mare bucurie ieri:

Cati şi Cetin, care au venit tocmai de la Constanţa, şi nu oricum, ci încărcaţi cu baclavale… Oaaaaaai! Mulţumesc, dragilor, ne-aţi îndulcit sufletul de două ori!

Gabi, talentata mea prietenă, care ieri a chiulit de la nişte cursuri importante de dragul meu şi de la care am primit cel mai frumos pandantiv (o pentagrama, mi-o doream tare de tot) pe care l-am avut vreodată. Făcut de ea! Love you, girl, ai cel mai frumos râs ever!

Roxana, veselă, colorată şi energică, într-un cuvânt efervescentă, ne-a binedispus din prima secundă. Mă bucur mult că ai venit, Rox! Minunate florile! 🙂

Căprioara Rodica, m-am bucurat tare, tare să te cunosc! Am simţit de la bun început că eşti o tipă mişto, şi uite că flerul nu m-a înşelat…

Irina, îmi pare tare bine că ai venit! Noroc cu Catiuşa, dar şi cu facebook-ul, că uite-aşa cunoaştem oameni faini.

Ionuţ, te aşteptăm cu plăcere şi data viitoare!

Şi mai vreau să-i mulţumesc cuiva… Surpriza de la distanţă a acestei întâlniri a fost… Potecuţ (https://potecidedor.wordpress.com/), prietena noastră, a tuturor, cu care am făcut un duplex telefonic. Potecuţ, ai văzut cum am ţinut eu secretul?! Ne-am bucurat mult să te auzim, că tare ne mai eşti dragă!

Aş vrea să ştiţi că aţi fost cu toţii alături de noi şi că am închinat un pahar şi în cinstea voastră. Poate data viitoare…

Şi acum, pozele!

 

 

grup
Mishuk, Oana, Dragos, Fabiola si Trubadurul
oana-fabiola
Eu si Fata Vesela… exagerat de vesele :))
hahaha
Momentul ala ala in care incepi sa te intrebi unde e toaleta…
3
Cei cinci care au speriat Vestul
4
Ei, poftim! Doua coarne nu-mi ajungeau! 🙂 Caprioara, Fabiola, Gabi si impricinata
5
Cred ca putem sa punem de-o formatie (Black/Red/Blonde) 😀
6
Invingator la puncteeee…
7
Fiecare cu fotograful lui…
8
Ioana, Roxana, Cati, Gabi, Fabiola, Cetin, Caprioara, Monica, Irina, Florin si Dragos
10
Mishuk face ordine!
11
Pe spate ne-a dat Mishuk pe toti…

 

luminita
„L” pentru Luminita noastra draga. Ti-am zis ca o sa fii cu noi!
axel
Cu gandul la prietenii absenti… (Axel, tigara ta a fumegat in scrumiera, asa cum ti-am promis!)
pantdantiv
Am sau nu o prietena talentata?!

 

66 de comentarii

  1. :)) Musai se va lasa cu cantec data viitoare cu tot cu mine! Bine ca ai pus blogurile colegilor sa-i vizitez si eu ca nu-i stiam pe toti, o sa tin legatura si cu ei. Fain tare o fost! Oameni faini, asa cum ai vrea si spera sa intalnesti cand mergi la intalnire/petrecere pe nemaivazute. Fara judecati si prejudecati. Sper ca ati avut timp printre refrene sa puneti si tara la cale ;). Pana pe data viitoare, sa auzim numai de intamplarile tale haioase.

    Apreciat de 1 persoană

  2. Pai ce imi faci? Dupa prima intalnire am inceput sa vizitez blogurile Fabiolei, Krantz si Mihai, acum mai adaugi? Eu cand mai lucrez? Ma bucur ca v-ati simtit bine, poate la intalnirea a 3-a reusesc sa ma vad si eu cu Roxana (ti-a spus, ea a fost colega cu tine si eu am fost colega de facultate cu sotul ei, iar eu te-am cunoscut virtual datorita ei). Toate cele bune

    Apreciat de 1 persoană

  3. Ce gasca misto sunteti! Onicoooo, cum reusesti tu sa ma surprinzi si sa ma emotionezi pana la lacrimi… Pai da, eu am fost acolo, cu gandul la voi, dar si voi sa-mi aratati ca va ganditi la mine?! Asta m-a coplesit de tot! ❤ Respir adanc si va spun inca o data: va multumeeesc si va iubeeesc!!! Ma uit incontinuu la poze si simt cum ma incarc cu bucurie si cu certitudinea unei prietenii sincere si durabile. Va pup pe toti cu mare drag. :)

    Apreciat de 2 persoane

    • Offfff, Teodora, stii ce mult mi-am dorit sa vii… Am sperat pana in ultima secunda. Imi pare tare rau ca ai avut asa un ghinion, dar nu cred ca l-ai luat de la mine, al meu ma iubeste prea mult ca sa paraseasca incinta. 😀
      Big hug si fa-te bine cat mai repede!

      Apreciat de 1 persoană

  4. Tare-mi sunteti dragi ! Ma gândeam ca ar putea sa devina în timp adunari de sarbatoare care sa fie organizate sub egida nobila, al unitatii si iubirii (autentice) de neam si tara,a demascarii ipocriziilor oligarhice politico- religioase,demascând tradatorii si vânzatorii valorilor date poporului Român de Dumnezeu pentru români si copii copiilor lor,si nu imperialistilor straini care batjocoresc si au scos tata la mezat.
    Scuza-mi iesirea,draga Oana,însa revolta îmi provoaca sentimente nedemne de un copil de Dumnezeu !

    Apreciază

  5. Sărut mâna, dragă Oana! Ce frumoasă a fost și această întâlnire, la care regret mult că n-am putut să ajung. Sper din suflet ca data viitoare să nu mai fie niciun eveniment care să mă încurce (vie de cules, nuntă sau botez! 😀 ). Foarte frumoase fotografii – amintiri. Iar tu ai fost iarăși o gazdă veselă și minunată.
    Numai bine îți doresc cu drag! 🙂

    Apreciat de 1 persoană

  6. Buna dimineata Oana !
    Inca odata, sincere felicitari pentru initiativa, organizare si reusita ! 🙂
    Asa dupa cum ti-am spus si-n alta parte, daca in 2017 nu vei programa intalnirea pe 25 septembrie ziua FIULUI meu sau pe 26 septembrie ziua NEPOTELULUI meu ,
    VOI participa si eu ! 🙂
    Daca dintre NEPARTICIPANTI regreta cineva mult de tot cu ADEVARAT ,
    acela SUNT EU mai ales ca in ziua INTALNIRII voastre, am fost fff aproape de voi dar DUBLA ANIVERSARE ( FIU si NEPOT) nu mi-a permis ! 😦
    Daca ” ziua de ieri” a fost pentru voi una VESELA 😦
    pentru mine, a fost una TRISTA 😦 😦 😦
    https://aliosapopovici.wordpress.com/2016/09/27/
    Toate cele bune Oana ! 🙂
    Esti o femeie deosebita din toate punctele de vedere ! 🙂
    Din toata ❤ doar ganduri bune ! 🙂
    Aliosa ❤

    Apreciat de 1 persoană

  7. Fotografii, text, comentarii!, totul ca cei care nu au fost, sa guste cu mintea, o felie generoasă, din tortul întâlnirii. Așa ca am gustat și eu…
    Și, pentru-că, masă fără poveste, nu prea merge, iată povestea:
    Seară, supermarket aglomerat, singur la cumpărături. Cu pași siguri, mă îndrept spre rândul format la sectorul „măcelărie” . Mă aşez la rând. Un şir de oameni tăcuți, aşteaptă să le vină rândul. Cei care au un însoțitor, arata cu degetul lipit de vitrina de sticlă, bucăți de carne, fără sa spună un cuvânt. Rândul, are așa un aer de pioşenie, o atmosfera de priveghi, pentru animalele decedate și expuse sub forma de porțiuni anatomice. Rândul înaintează cu greu, în spatele meu se adună alți pelerini, toți respectând jurământul tăcerii… Tac de așa multa vreme, că atunci când trebuie să justific prezența mea acolo, abia pot deschide gura:
    – Ăăăăă… un kilogram de ăăăăă. ..carne de vităăă, pentru ăăăă. .. grătar…
    – De care? întreabă vânzătoarea?
    -Ăăăăă…. de vită! răspund eu mai puțin hotărăt.
    Se uită la mine zâmbind şi atunci realizez că are un zâmbet frumos iar boneta de pe cap îi dă un aer sexi, de asistentă. Din niște filme de specialitate. Mai vechi…
    – Ceafă, cotlet, vrăbioară? Care vă place mai mult?
    Are şi ochi frumoși! Nu! Nu spun că sunt vegetarian. Știu ce urmeaza: privirea plină de compasiune, presupuneri …
    – Nu este pentru mine, așa ca poți să-mi dai orice!
    – Păi sună și întreabă ce preferă!
    Şi isteață fătuca? nu doar frumoasă…
    – Nu pot să sun. Iau ce-mi dai (!!!) şi sigur va fi bine.
    – Şi atunci la ce o folosești?, întreabă voit mai şoptit cu privirea strecurata printre genele lungi.
    Cei din spatele meu devin din ce în ce mai interesați, sunt foarte atenți la discuție şi par gata să-şi scoată punga de pop-corn şi să se aşez mai comod…
    – Am un fetiş cu carnea de vităăă… așa ca nu contează ce fel este! răspund la fel de șoptit, încercând să-i imit privirea.
    Cei din rând au priviri exoftalmice, semn că filmul va fi cotat bine pe IMDB.
    – Irina! Sunt liberă după ora 22, îmi spune vânzătoarea, în timp ce-mi întinde o bucata de hărtie de ambalaj, cu numărul de telefon, scris cu pix. Aşa, ca o carte de vizită…

    Apreciat de 1 persoană

    • Șerban, mi-ar fi plăcut mai mult dacă îmi serveai o poveste despre cum n-ai putut tu să vii la întâlnirea asta… Totuși am speranțe că n-o s-o ratezi data viitoare și mă gândesc că, dacă ți-a ieșit schema cu duduia de la măcelărie, tu o să vii cu fripturile. 😋

      Apreciază

Lasă un răspuns

