Tinereţe fără de bătrâneţe


Blogul unei tipe oarecare

Zilele astea, mai mult ca oricând, internetul abundă de sfaturi de beauty pentru doamne şi domnişoare. Şi cum e greu să egalezi aspectul photoshopat al divelor din reviste, industria de profil profită din plin, vânzând iluzii doritoarelor. Pentru că mi-era oarecum neclar cum poţi să arăţi la 40+ ca la 20 de ani, mi-am zis că trebuie să fac un experiment. Aşadar, m-am înarmat cu chestiile bazice, de care cică nu te poţi lipsi, şi anume: loţiune tonifiantă, primer, fond de ten, pudră, anticearcăn, blush, iluminator, fard de pleoape, rimel, ruj. Rezonabile ca număr, dar ăsta era abia începutul, pentru că nimic nu se foloseşte la întâmplare când ai o vârstă. Blush-ul trebuie să fie de culoarea piersicii, rimelul se dă doar pe genele de pe pleoapa superioară, dermatograful e de evitat, fondul de ten trebuie să aibă un anume filtru solar, dar şi o anume culoare, fardul de pleoape…

Vezi articol original 170 de cuvinte mai mult

11 comentarii

    • 😀 Sigur ca sunt destul de frumoasa… pentru mama! 😀 Tocmai ca n-am vrut. Alea erau recomandarile pentru un machiaj discret, in concordanta cu varsta. Le-am urmat intocmai. Discreti au fost doar cei pe care i-am intalnit in drumul meu si nu mi-au ras in fata. Gata, m-am vindecat! 😉

      Apreciază

  1. „Concurenta” liftingului facial,determina multa cheltuiala de timp si bani,cu trecerea timpului transformând frumusetea naturala în „urâtenie artificiala”. Scuzati ! E doar o parere personala.:)

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

