Râde ciob…


I did it again this year! 😉

Blogul unei tipe oarecare

Naiba ştie cine mi-a scos-o în cale pe femeia asta! Mergea în faţa mea şi n-am fost în stare s-o depăşesc tot drumul, pentru că eram ocupată cu hlizitul. Am râs de ea, băi da’ ce-am mai râs, ca o insensibilă, fără să simt nici cea mai mică remuşcare. Tanti purta o fustă până la genunchi şi era în sandale. Nu ştiu unde se ducea, dar am bănuit pe unde-şi petrecuse weekendul, fiindcă bronzul pe care-l afişa îmi arăta că recent purtase adidaşi şi şosete + bermude. Altfel, cei 20 de centimetri de bronz ai ei arătau perfect, numa’ că începeau şi se terminau din senin. În momenul ăla, nu mi-a trecut prin cap că niciun spectacol nu e gratuit pe lumea asta şi că va veni momentul să plătesc cumva. Nu m-am gândit însă că asta se va întâmpla chiar aşa de repede…
Sâmbătă, am ajuns pe meleagurile copilăriei…

Vezi articol original 289 de cuvinte mai mult

12 comentarii

  1. Cred că am pus într-un loc greşit comentariul, aşa că l-am copiat şi-l pun şi aici

    Poţi spune că ai fost la muncile cîmpului şi eşti bronzată ca tractoriştii.
    E de merit.Cîţi mai merg la muncile cîmpului?
    Cîţi mai ştiu cum arătau tractoriştii?
    Mineci, decolteu, bermude, ceas.
    Păcat că n-ai avut şi un clop ( pălărie de paie) să-ţi fie bronzată şi fruntea pe jumătate, adică o dungă de un cm pînă la rama ochelarilor.Dacă aveai şi un top, să fii bronzată şi pe jumate corp, ai fi putut să stai la mare plătită.Pe post de ” Atenţie, Pericol ! „

    Apreciat de 1 persoană

  2. Ha, ha! Îmi închipui ce fain arătai, bronzată cu… ochelari! Merita să faci o „defilare” așa, prin oraș, numai să vezi „invidia” de pe fețele unora. Păi nu?
    Eu am pățit ceva asemănător, dar n-am luat nicio măsură la ieșirea „în public”. Am făcut un drum lung cu mașina, vara, în iulie, taman pe la mijlocul zilei. Soarele ardea cu putere tocmai pe partea șoferului, așa că m-am bronzat grozav pe partea stângă: mâna și jumătate de față! Și cu ceas, desigur! Arătam tare bine așa….„bicolor”! 😀 Crezi că nu am fost remarcat pe stradă? Ba bine că nu.
    Mulțumesc mult pentru porția bună de râs, dragă Oana. Să ai o seară cât mai bună și veselă! 🙂

    Apreciat de 1 persoană

    • Anii 80′ spre final, 18 ani, litoral… Nu se auzise de cremele de protectie. M-am prajit atat de tare, incat nu ma mai puteam indrepta, ramasesem cu genunchii flexati. In acest fel (mergand ca un cimpanzeu) m-au plimbat de mana doi prieteni (nu ma puteam deplasa fara sprijin) prin toata Mamaia. De atata atentie din partea oamenilor nu m-am mai bucurat niciodata… Din pacate sau din fericire, n-am nicio poza. A fost un moment Kodak 100%. 😀

      Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

