Cubul Rubik… varianta pentru gospodine


Cutiile La ultima mea incursiune în Ikea, această variantă modernă a labirintului lui Dedal, deja mă obișnuisem cu ideea că îmi voi petrece restul zilelor în zona de dining, îmbătrânind frumos în compania măsuței de cafea Stockholm, pe care ar fi aburit din când în când și o cafea, în eventualitatea că aș fi găsit cândva și restaurantul. Din păcate, gândul că, afară, mi-au rămas câteva probleme nerezolvate m-a determinat să caut și să și găsesc ieșirea într-un final. Evident, asta nu s-a întâmplat din prima… Nici dintr-a doua. Dacă tot am fost obligată să admir toate exponatele de două-trei ori, am și tras de pe rafturi una-alta, chestii de a căror utilitate eram foarte convinsă la momentul respectiv. Printre ele, și cutiile din imagine. Mă credeți sau nu, toate erau puse una într-alta, formând un corp compact, care evident nu ocupa mult spațiu (doar la asta se pricepe Ikea cel mai bine, nu?). Când le-am desfăcut, am avut așa o strângere de inimă, dar mi-am zis: “La naiba, cât de greu poate fi să pui niște cutii una-ntr-alta?” Acum, după trei săptămâni, trăiesc cu convingerea certă că există o facultate pentru asta, de unde ieși licențiat în organizarea cutiilor, și probabil că are și secții diferite (plastic/metal/lemn), iar după aia e obligatoriu să faci și master. Nu vreți să știți cât m-am chinuit, că sunt o perfecționistă de felul meu… Am căutat chiar și tutoriale pe youtube, dar în afara faptului că am învățat cum să-mi fac rochie mini, midi și de nașă dintr-o nenorocită de eșarfă din elastan și turban dintr-un tricou (bine, asta am reușit eu încercând să-l împachetez din “doar” trei mișcări) n-am avut noroc. Așadar, mă declar oficial învinsă! Ca atare, m-am hotărât să le donez, deci dacă aveți copii care au făcut deja toate jocurile Lego posibile, vă ofer eu acest set de cutii priceless. Garantat n-o să vă mai deranjeze până la majorat. :))
Totul e să nu vă ceară ajutorul, fiindcă în cazul ăsta o să mă însoțiți la cursurile de anger management. In mod ironic, în poză se vede și un îndemn foaaaarte potrivit cu situația (Do small things with great love). Nu cred că ăla care l-a produs a cumpărat vreodată cutii de la Ikea! :))

11 comentarii

  1. Da-mi voie sa iti spun ca, in cazul asta, nu ai fost destul de puternica.Povestirea ta mi-a amintit de bancul cu militienii care aveau de dat un test.Trebuiau sa puna la locul lor mai multe figurine decupate dintr-o placa. Rezultatul testului: jumatate dintre ei,foarte inteligenti, iar cealalta jumatate, foarte puternici.In situatia de mai sus inteligenta, chiar, nu ajuta!

    Apreciat de 1 persoană

  2. Si nevasta-mea a primit cadou (de la o prietena?!) niste cutii de-astea, dar n-a mai avut ocazia sa-si demonstreze nici forta nici inteligenta… pentru ca, dupa ce a spalat cateva, le-a pus la scurs pe un ochi de aragaz… Aprins!!! 🙂

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

